Интегрална дозвола за сакупљање и транспорт неопасног отпада од правних лица и предузетника на територији Републике Србије
Основни подаци
Пословно име: Јавно комунално предузеће Регионални центар за управљање отпадом Дубоко Ужице
Скраћено пословно име: ЈКП Дубоко Ужице
Статус: Активно привредно друштво
Матични број: 20104279
ПИБ: 104384299
Правна форма: Јавно предузеће
Шифра делатности: 3811
Адреса: Ужице, Мала Превија 22а
Датум оснивања:13.10.2005.
Телефони:
+381 (31) 525 061
+381 (31) 525 062
Текући рачуни Предузећа:
– 325-9500600024917-86 Војвођанска банка ад. Нови Сад
– 160-256157-39 Banca Intesa
– 200-2854960101010-43 Банка Поштанска штедионица ад. Београд
Документа
Подаци из члана 8. Уредбе о поступку за прибављање сагласности за ново запошљавање и додатно радно ангажовање
Извештај о степену усклађености планираних и реализованих активности из Програма пословања ЈКП Дубоко Ужице за период од 01.01.2024. до 31.03.2024.год.
Извештај о степену усклађености планираних и реализованих активности из Програма пословања ЈКП Дубоко Ужице за период од 01.01.2023. до 31.03.2023.год.
Извештај о степену усклађености планираних и реализованих активности из Програма пословања ЈКП Дубоко Ужице за период од 01.01.2023. до 30.06.2023.год.
Извештај о степену усклађености планираних и реализованих активности из Програма пословања ЈКП Дубоко Ужице за период од 01.01.2023. до 30.09.2023.год.
Извештај о степену усклађености планираних и реализованих активности из Програма пословања ЈКП Дубоко Ужице за период од 01.01.2023. до 31.12.2023.год.
Извештај о степену усклађености планираних и реализованих активности из Програма пословања ЈКП Дубоко Ужице за период од 01.01.2022. до 31.03.2022.год.
Извештај о степену усклађености планираних и реализованих активности из Програма пословања ЈКП Дубоко Ужице за период од 01.01.2022. до 30.06.2022.год.
Извештај о степену усклађености планираних и реализованих активности из Програма пословања ЈКП Дубоко Ужице за период од 01.01.2022. до 30.09.2022.год.
Извештај о степену усклађености планираних и реализованих активности из Програма пословања за период од 01.01.2022. до 31.12.2022.год.
Извештај о степену усклађености планираних и реализованих активности из Програма пословања ЈКП Дубоко Ужице за период од 01.01.2021. до 31.03.2021.год.
Извештај о степену усклађености планираних и реализованих активности из Програма пословања ЈКП Дубоко Ужице за период од 01.01.2021. до 30.09.2021.год.
Извештај о степену усклађености планираних и реализованих активности из Програма пословања ЈКП Дубоко Ужице за период од 01.01.2021. до 30.06.2021.год.
Извештај о степену усклађености планираних и реализованих активности из Програма пословања ЈКП Дубоко Ужице за период од 01.01.2021. до 31.12.2021.год.
Извештај о степену усклађености планираних и реализованих активности из Програма пословања ЈКП Дубоко Ужице за период од 01.01.2020. до 31.03.2020.год.
Извештај о степену усклађености планираних и реализованих активности из Програма пословања ЈКП Дубоко Ужице за период од 01.01.2020. до 30.06.2020.год.
Извештај о степену усклађености планираних и реализованих активности из Програма пословања ЈКП Дубоко Ужице за период од 01.01.2020. до 30.09.2020.год.
Извештај о степену усклађености планираних и реализованих активности из Програма пословања ЈКП Дубоко Ужице за период од 01.01.2020. до 31.12.2020.год.
Извештај о степену усклађености планираних и реализованих активности из Програма пословања ЈКП Дубоко Ужице за период од 01.01.2019. до 31.03.2019.год.
Извештај о степену усклађености планираних и реализованих активности из Програма пословања ЈКП Дубоко Ужице за период од 01.01.2019. до 30.06.2019.год.
Извештај о степену усклађености планираних и реализованих активности из Програма пословања ЈКП Дубоко Ужице за период од 01.01.2019. до 30.09.2019.год.
Извештај о степену усклађености планираних и реализованих активности из Програма пословања ЈКП Дубоко Ужице за период од 01.01.2019. до 31.12.2019.год.
Услађивање Оснивачког акта ЈКП “Дубоко” Ужице са Законом о јавним предузећима (сагласност Града Ужица и текст предлога Оснивачког акта)
Извештај о степену усклађености планираних и реализованих активности из Програма пословања ЈКП Дубоко Ужице за период од 01.01.2018. до 31.03.2018.год.
Извештај о степену усклађености планираних и реализованих активности из Програма пословања ЈКП Дубоко Ужице за период од 01.01.2018. до 30.06.2018.год.
Извештај о степену усклађености планираних и реализованих активности из Програма пословања ЈКП Дубоко Ужице за период од 01.01.2018. до 30.09.2018.год.
Извештај о степену усклађености планираних и реализованих активности из Програма пословања ЈКП Дубоко Ужице за период од 01.01.2018. до 31.12.2018.год.
Извештај о степену усклађености планираних и реализованих активности из Програма пословања ЈКП Дубоко Ужице за период од 01.01.2017. до 31.03.2017.год.
Извештај о степену усклађености планираних и реализованих активности из Програма пословања ЈКП Дубоко Ужице за период од 01.01.2017. до 30.06.2017.год.
Извештај о степену усклађености планираних и реализованих активности из Програма пословања ЈКП Дубоко Ужице за период од 01.01.2017. до 30.09.2017.год.
Извештај о степену усклађености планираних и реализованих активности из Програма пословања ЈКП Дубоко Ужице за период од 01.01.2017. до 31.12.2017.год.
Одлука и правилник о условима и начину коришћења службених возила ЈКП Регионална санитарна депонија Дубоко Ужице
Историјат предузећа
Општине Ужице, Бајина Башта, Пожега, Ариље, Чајетина, Косјерић, Лучани и Ивањица су 13.10.2005. године закључили Уговор 10 број 352-55/2005 о оснивању, изградњи и коришћењу Регионалне санитарне депоније “Дубоко”, којим су, као оснивачи, регулисали међусобна права и обавезе везане за оснивање, изградњу, финансирање и експлоатацију Регионалне санитарне депоније Дубоко.
Дана 24.10.2005. године пројекту “Регионална санитарна депонија Дубоко” прикључила се, као оснивач, и Општина Чачак, што је правно регулисано у Анексу 1 Уговора 10 број 352-55/2005 о оснивању, изградњи и коришћењу “Регионалне санитарне депоније Дубоко”, који је потписан од стране свих девет оснивача ЈКП “Дубоко” Ужице.
Наведеним правним актом општине су на доста уопштен начин регулисале међусобна права и обавезе у вези оснивања, финансирања рада и изградње и експлоатације “Регионалне санитарне депоније Дубоко”.
На основу оснивачког уговора и одлука Скупштина оснивача, а у складу са чланом 6. Уговора 10, основано је Јавно комунално предузеће “Регионална санитарна депонија Дубоко” са седиштем у Ужицу, које је код Агенције за привредне регистре регистровано решењем БД. 99234/2005, дана 01.12.2005. године.
Управни одбор на 54 седници, одржаној 22.09.2011. године, донео је Одлуку број 54/4 о промени адресе – седишта, које сада гласи: Ужице, Дубоко бб.
Агенција за привредне регистре је одлуком 8884/2010, од 31.08.2010. године, извршила промену шифре претежне делатности која се сада води под бројем: 3811.
Управни одбор је на 62. седници, одржаној 13.09.2012. године, донео Одлуку број 62/9 о промени назива Предузећа “Регионална санитарна депонија Дубоко” у “Регионални центар за управљање отпадом Дубоко”.
Правна форма, седиште, скраћено пословно име Предузећа и структура капитала остали су непромењени.
Предузеће је самостална организациона, економска и пословна целина у којој оснивачи (градови и општине) повезани заједничким интересом, по основу удела капитала у укупном капиталу Предузећа, финансирају рад предузећа и улажу у инвестиције, у следећем процентуалном односу који је утврђен оснивачким уговором:
Р.б. | Градови и општине оснивачи | Проценат учешћа у финансирању |
---|---|---|
1 | Град Ужице | 23.91% |
2 | Град Чачак | 26.88% |
3 | Општина Ивањица | 10.20% |
4 | Општина Пожега | 9.30% |
5 | Општина Бајина Башта | 8.39% |
6 | Општина Лучани | 7.09% |
7 | Општина Ариље | 5.70% |
8 | Општина Чајетина | 4.50% |
9 | Општина Косјерић | 4.03% |
Укупно | 100% |
Делатност предузећа
ЈКП “Дубоко” Ужице, задужено за изградњу и унапређење регионалног система управљања комуналним отпадом, преузима сав комунални отпад из девет локалних самоуправа, а ради се о првом пројекту у нашој земљи који се, уз подршку Владе Србије и Европске уније, реализује после усвајања националне стратегије управљања комуналним отпадом.
Капацитети овог предузећа омогућавају еколошки поуздано сакупљање, транспорт, третман и депоновање комуналног отпада из Регије Дубоко, која на површини од 5.300 km2 обухвата 335 насеља са 350.000 становника.
Комунална предузећа из градова и општина оснивача и даље обављају своју основну делатност – прикупљање отпада и транспорт до претоварних, односно трансфер станица, изузев ЈКП “Биоктош”, и нису конкуренција ЈКП “Дубоко” Ужице, јер гашењем локалних депонија ово предузеће преузима лидерску улогу у допремању, селекцији и депоновању комуналног отпада.
Са локалним комуналним предузећима развијаће се примарна селекција отпада на месту настанка. Ово је веома важан сегмент, не само за ово предузеће, већ и за развој и унапређење регионалног система управљања комуналним отпадом.
Систем примарне селекције, који директно утиче на ефективност и ефикасност Центра за секундарну селекцију. Примарна и секундарна селекција су у директној зависности у финансијском и организационом смислу.
Осим овога, циљ новог система управљања отпадом је да се комплетна Регија Дубоко покрије систематским и организованим прикупљањем отпада.
Агенција за привредне регистре је одлуком 8884/2010 од 31.08.2010. извршила промену шифре делатности са 90000 на 3821.
На основу чланова 59., 60. и 70. Закона о управљању отпадом и члана 192. Закона о општем јавном поступку, Министарство енергетике, развоја и заштите животне средине донело је решење о издавању дозволе ЈКП “Дубоко” Ужице за транспорт неопасног отпада (папирна, картонска, пластична и стаклена амбалажа, папир и картон, стакло, биоразградиви кухињски отпад из ресторана, пластика, метали, биодеградабилни отпад, отпад са пијаца, остаци од чишћења улица) на територији Републике Србије.
Ова дозвола уписана је у Јавни регистар издатих дозвола за управљање отпадом под редним бројем 1.045.
Органи предузећа
Према члану 27. Уговора о оснивању и члану 27. Статута, органи Предузећа су: Надзорни одбор и Директор.
Надзорни одбор
Надзорни одбор има 3 (три) члана, од којих је 1 (један) представник Града Ужица, 1 (један) представник Града Чачка, а 1 (један) представник запослених у Предузећу.
Председника и чланове Надзорног одбора именује Скупштина града Ужица, на предлог надлежног органа Града Ужица (представник Града Ужица), надлежног органа Града Чачка (представник Града Чачка) и репрезентативног синдиката Предузећа (представник запослених), након спроведеног непосредног изјашњавања запослених у Предузећу, под условима, на начин и по поступку утврђеним Законом.
Мандат чланова Надзорног одбора траје 4 (четири) године.
Директор
Директор је надлежан за следеће послове:
1) представља и заступа Предузеће у складу са законом и овим уговором;
2) организује и руководи радом и пословањем;
3) води пословање Предузећа;
4) стара се о законитости рада и одговара за законитост рада;
5) самостално доноси одлуке и акта које нису у надлежности других органа,
6) предлаже дугорочни и средњорочни план пословне стратегије и развоја и одговоран је за њихово спровођење;
7) предлаже годишњи, односно трогодишњи програм пословања и одговоран је за њихово спровођење;
8) предлаже финансијске извештаје;
9) предлаже доношење посебног програма коришћења средстава из буџета оснивача (субвенције, гаранције или коришћење других средстава);
10) учествује у раду, предлаже и извршава одлуке Надзорног одбора;
11) доноси одлуку о покретању поступка јавне набавке добара, услуга и радова;
12) доноси одлуку о додели уговора у поступцима јавних набавки;
13) доноси одлуке у поступку јавних набавки;
14) доноси Правилник о унутрашњој организацији и систематизацији врста послова;
15) доноси одлуке о остваривању права из радног односа;
16) именује осниваче комисија за поједине области из своје надлежности;
17) стара се о благовременој изради периодичних извештаја и годишњег обрачуна;
18) обавља и друге послове у складу са законом и оснивачким актом, који нису у надлежности Надзорног одбора.
КООРДИНАЦИОНО ТЕЛО
Градоначелници и председници општина оснивача, од августа 2015. године, међусобно усаглашавање ставова везаних за најважнија питања функционисања Предузећа и реализације активности на обезбеђивању трајне стабилности и продужења рока употребе Регионалне санитарне депоније Дубоко врше у оквиру Координационог тела, као заједничког саветодавног органа.
Организациона шема
Унутрашња организација ЈКП Дубоко Ужице уређена је Правилником о организацији и систематизацији послова. Овим Правилником утврђен је број, квалификациона структура, опис послова и стручна оспсобљеност запослених у циљу извршавања задатака из делатности Предузећа утврђених Уговором о оснивању, Статутом и важећим законским прописима.
У складу са наведеним Правилником организована су два сектора.
а) Технички сектор
Технички сектор у свом саставу има четири организациона дела Пријем, селекцију и депоновање отпада, транспорт и одржавање, Праћење и мониторинг, Инвестиције и развој и Трансфер станицу Чачак.
Пријем, селекција и депоновање отпада, транспорт и одржавање је сектор у коме се обавља основна делатност предузећа у најнепосреднијем смислу. Запослени у овом сектору врше пријем отпада на трансфер станицама и на самој локацији депоније. У оквиру техничког сектора врши се координација рада трансфер станица, транспорта као и међуградски транспорт комуналног отпада у регији Дубоко. У центру за селекцију отпада врши се одвајање рециклабилних компоненти из помешаног комуналног отпада, балирање издвојених секундарних сировина, као и транспорт остатка до тела депоније. Депоновање комуналног отпада је посебан функционални део који обезбеђује да се отпад трајно и безбедно депонује по ћелијама тела депоније на детаљно прописан начин. Предвиђени су послови разастирања, сабијања и дневног прекривања отпада инертним материјалом. У оквиру организационог дела Пријем, селекција и депоновање отпада, транспорт и одржавање предвиђени су и послови координације и одржавања возног парка, као и одржавање опреме центра за селекцију и механизације која се користи у раду депоније.
Праћење и мониторинг је организациони део који је веома уско и непосредно везан за оперативни рад депоније и центра за селекцију. Прописи РС у области заштите животне средине налажу низ обавеза и активности у оквиру делатности оператера који управљају депонијом. Предвиђено је свакодневно праћење дефинисаних параметара који указују на квалитет животне средине и мере утицај делатности на животну средину. На основу прописа у овој области обавезно је и организовање приручне лабораторије у оквиру регионалне депоније.
Инвестиције и развој је организациони део који треба да има водећу улогу у II фази изградње регионалне депоније Дубоко и проширењу депоније на другу долинску страну Турског потока. Потреба за проширењем депоније и одлука о проширењу депоније подразумева читав низ мултидисциплинарних сложених активности које обухватају поступке од откупа потребног земљишта до израде главног пројекта за другу страну падине.
Трансфер станица Чачак је прва трансфер станица у оквиру пројекта “Дубоко” и она својим капацитетима омогућава поуздано и еколошки сигурно сакупљање, транспорт, прераду и одлагање комуналног отпада са територије Чачка. Ова станица је и централно место за прикупљање рециклабилних материјала, генерисаних на територији овог града, важан извор сировина за нашу индустрију, а тиме и уштеде енергије.
У оквиру Техничког сектора обављају се сложени, бројни и разноврсни послови. У овој пословној години технички сектор треба да направи прелаз из послова праћења и реализације инвестиције изградње регионалне депоније и система трансфер станица у оперативну делатност због које је основано. Законска регулатива која регулише послове у овом сектору је обимна, усклађена са европским нормама и директивама и захтева сталну активност у смислу праћења, вођења евиденције, и извештавања надлежних државних органа и институција.
б) Економско правни сектор
Економско правни сектор чине Служба економско финансијских послова и Служба правних, кадровских и заједничких послова.
Служба за економско финансијске послове обавља послове везане за праћење промена прихода и расхода Предузећа,учествује у изради Плана и програма пословања, припрема Финансијски план и финансијске извештаје у складу са важећим законским прописима, како годишње тако и за краћи временски период.
Служба за финансијске послове врши обрачун зарада и накнада запослених, води евиденцију наплате потраживања по свим основама, прати остварење прихода и стање обавеза и на тај начин одржава укупну ликвидност предузећа.
Служба правних, кадровских и заједничких послова обавља правне послове, заступање, целокупно правно регулсање свих пословних активности Предузећа. Служба такође врши све протоколарне послове за потребе свих органа Предузећа и административно стручне послове потребне за рад запослених.
Правни оквир
Најважнији закони, подзаконски акти и закључени уговори који утичу на рад, пословање, функционисање и делатност ЈКП Регионални центар за управљање отпадом “Дубоко” Ужице су:
– Закон о јавним предузећима (Сл.гл. РС број 15/16),
– Закон о комуналним делатностима (Сл.гл.РС број 88/11 и 104/16),
– Закон о привредним друштвима (Сл.гл.РС број 125/04, 36/11, 5/15),
– Закон о јавним набавкама (Сл.гл.РС број 124/12, 14/15, 68/15) и пратећи подзаконски акти (Сл.гл.РС 83/15, 86/15),
– Закон о управљању отпадом (Сл.гл.РС број 36/09, 88/10 и 14/16) и пратећи подзаконски акти,
– Закон о заштити животне средине (Сл.гл.РС број 135/04, 36/09, 72/09 и 43/11) и пратећи подзаконски акти,
– Закон о стратешкој процени утицаја на животну средину (Сл.гл.РС број 135/04 и 88/10) и пратећи подзаконски акти,
– Закон о процени утицаја на животну средину (Сл.гл.РС број 135/04 и 36/09) и пратећи подзаконски акти,
– Закон о интегрисаном спречавању и контроли загађивања животне средине (Сл.гл. РС број 135/04 и 25/15) и пратећи подзаконски акти,
– Закон о планирању и изградњи (Сл.гл. РС број 72/09, 81/09, 64/10, 24/11, 121/12. 132/14 и 145/14) и пратећи подзаконски акти,
– Закон о раду (Сл.гл.РС број 24, 61/05, 54/09, 32/13 и 75/14),
– Закон о начину одређивања максималног броја запослених у јавном сектору (Сл.гл.РС број 68/15),
– Закон о Регистру запослених, изабраних, именованих, постављених и ангажованих лица код корисника јавних средстава (Сл.гл.РС број 68/15 и 79/15),
– Закон о буџетском систему (Сл.гл. РС број 54/09, 73/10, 101/10, 93/12, 62/13, 63/13, 108/13, 142/14, 68/15, 103/15 и 99/16),
– Закон о буџету (Сл.гл. РС број 103/15 и 99/16),
– Закон о рачуноводству (Сл.гл. РС број 62/13),
– Закон о ревизији (Сл.гл. РС број 62/13),
– Међународни рачуноводствени стандарди (МРС),
– Међународни стандарди финансијског извештавања (МСФИ),
– Закон о факторингу (Сл.гл. РС број 62/13),
– Закон о акцизама (Сл.гл. РС број 47/13, 4/14, 68/14, 142/14, 4/15, 5/15, 55/15, 103/15, 5/16 и 108/16),
– Закон о порезу на добит правних лица (Сл.гл. РС број 47/13, 108/13, 68/14, 142/14, 91/15 и 112/15),
– Закон о порезу на додату вредност (Сл.гл. РС број 84/04, 86/04, 61/05, 61/07, 93/12, 108/13, 6/14, 68/14, 142/14, 5/15, 83/15, 5/16 и 108/16 ) и подзаконски акти (Сл.гл.РС 86/15),
– Закон о изменама и допунама Закона о порезу на имовину (Сл.гл. РС број 47/13),
– Закон о локалној самоуправи (Сл.гл. РС број 129/07 и 83/14),
– Закон о доприносима за обавезно социјално осигурање (Сл.гл. РС број 57/14, 68/14, 5/15, 112/15 и 5/16),
– Закон о пореском поступку и пореској администрацији (Сл.гл. РС број 68/14, 105/14, 91/15, 112/15, 15/16 и 108/16),
– Закон о пензијском и инвалидском осигурању (Сл.гл. РС број 75/14 и 142/14),
– Закон о привременом уређивању основица за обрачун и исплату плата, односно зарада и других сталних примања код корисника јавних средстава (Сл.гл. РС број 116/14),
– Закон о роковима измирења новчаних обавеза у комерцијалним трансакцијама ( Сл.гл. РС 68/15),
– Уредба о условима за мониторинг и захтевима квалитета ваздуха (Сл.гл.РС број 11/10, 75/10 и 63/13),
– Уредба о производима који после употребе постају посебни токови отпада (Сл.гл.РС број 54/10, 86/11,15/12,41/13 и 3/14),
– Уредба о одлагању отпада на депоније (Сл.гл.РС број 92/10),
– Уредба о врстама отпада за који се врши термички третман, условима и критеријумима за одређивање локације, техничким и технолошким условима за пројектовање, изградњу, опремање и рад постројења за термички третман отпада, поступку након спаљивања (Сл.гл.РС број 102/10) и остали пратећи подзаконски акти,
– Уредба о граничним вредностима емисија загађујућих материја у ваздух (Сл. Гласник РС бр. 71/2010 и 6/2011) и остали пратећи подзаконски акти,
– Уредба о условима за мониторинг и захтевима квалитета ваздуха (Сл. Гласник РС бр. 11/2010, 75/2010 и 63/2013) и остали пратећи подзаконски акти,
– Уредба о утврђивању Листе пројеката за које је обавезна процена утицаја и Листе пројеката за које се може захтевати процена утицаја на животну средину (Сл.гл.РС број 114/08),
– Уредба о врстама активности и постројења за које се издаје интегрисана дозвола (Сл. гласник РС бр. 108/2008),
– Уредба о критеријумима за одређивање најбољих доступних техника за примену стандарда квалитета, као и за одређивање граничних вредности емисија у интегрисаној дозволи (Сл.гл.РС број 84/05),
– Уредба о условима и начину под којима локална самоуправа може да отуђи или да у закуп грађевинско земљиште по цени, мањој од тржишне цене, односно закупнине или без накнаде (Сл.гл.РС број 13/2010, 54/11, 21/12 и 121/12) и други пратећи подзаконски акти,
– Уредба о утврђивању листе категорија квалитета ваздуха по зонама и агломерацијама на територији Републике Србије за 2012. годину (Сл.гл.РС број 55/05, 71/05, 101/07, 65/08, 16/11, 68/12, 72/12 и 7/14),
– Уредба о поступку за прибављање сагласности за ново запошљавање и додатно радно ангажовање код корисника јавних средстава (Сл.гл.РС број 113/13, 21/14, 66/14, 118/14, 22/15 и 59/15),
– Уредба о начину и контроли обрачуна и исплате зарада у јавним предузећима (Сл.гл.РС број 27/14),
– Уредба о утврђивању општег речника набавке (Сл.гл.РС број 56/14),
– Правилник о категоријама, испитивању и класификацији отпада (Сл.гл.РС број 56/10),
– Правилник о изменама и допунама Правилника о обрасцу дневне евиденције и годишњег извештаја о отпаду са упутством за његово попуњавање (Сл.гл.РС 95/10 и 88/15),
– Правилник о условима и начину сакупљања, транспорта, складиштења и третмана отпада који се користи као секундарна сировина или за добијања енергије (Сл.гл.РС број 98/10),
– Правилник о параметрима еколошког и хемијског статуса површинских вода и параметрима хемијског и квантитативног статуса подземних вода, Сл. Гласник РС, бр. 74/2011),
– Правилник о начину утврђивања и евидентирања корисника јавних средстава и о условима и начину за отварање и укидање подрачуна код управе за трезор (Сл.гл.РС број 113/13, 8/14
и 24/16),
– Правилник о садржини и форми образаца финансијских извештаја за привредна друштва, задруге, друга правна лица и предузетнике (Сл.гл.РС број 95/14 и 144/14),
– Правилник о садржају пореског биланса и другим питањима од значаја за начин утврђивања пореза на добит правних лица ( СЛ.гл.РС број 20/14),
– Правилник о садржају пореске пријаве за обрачун пореза на добит правних лица (Сл.гл.РС број 30/15),
– Правилник о обрасцима тромесечних извештаја о реализацији годишњег програма пословања јавних предузећа и зависних друштава капитала чији је оснивач то предузеће, као и друштава капитала и његових зависних друштава (Сл.гл.РС број 36/16),
– Правилник о поступку остваривања права на повраћај ПДВ и о начину и поступку рефакције и рефундације ПДВ (Сл.гл.РС број 107/04, 65/05, 63/07, 107/12, 120/12, 74/13 и 66/14),
– Правилник о начину и поступку остваривања пореских ослобођења код ПДВ са правом на одбитак претходног пореза (Сл.гл РС 120/12, 40/15 и 82/15),
– Правилник о пореској пријави за порез по одбитку (Сл.гл.РС број 66/14, 71/2014 и 14/2016),
– Правилник о усклађеним износима подстицајних средстава за поновну употребу, рециклажу и коришћење одређених врста отпада (Сл.гл.РС број 81/14),
– Правилник о усклађеним износима накнаде за управљање посебним токовима отпада (Сл.гл.РС број 31/15),
– Правилник о начину и роковима вршења пописа и усклађивања књиговодственог стања са стварним стањем (Сл.гл.РС број 118/13 и 137/14),
– Правилник о начину унутрашњег узбуњивања, начину одређивања овлашћеног лица код послодавца, као и другим питањима од значаја за унутрашње узбуњивање код послодавца који има више од десет запослених (Сл.гл. Рс 49/15),
– Решење Владе Републике Србије 05 број 465-4077/2015 од 16.04.2015. године о утврђивању јавног интереса за експропријацију непокретности ради проширења Регионалне депоније Дубоко у Ужицу,
– Посебан колективни уговор за јавна предузећа у комуналној делатности на територији Републике Србије(Сл.гл.РС број 27/15),
– Колективни уговор ЈКП “Дубоко” Ужице,
– Анекс 1 Колективног уговора ЈКП “Дубоко” Ужице,
– Правилник о рачуноводству и рачуноводственим политикама ЈКП “Дубоко” Ужице,
– Уговор о оснивању, изградњи и коришћењу Регионалне санитарне депоније “Дубоко” Ужице,
– Уговор о изградњи тела депоније, закључен са компанијом Unieco Италија и припадајући анекси (Анекс 10 од 10.01.2017. године),
– Анекс 3 Уговора о додели бесповратних средстава између Европске банке за обнову и развој и ЈКП “Дубоко” Ужице,
– Consultancy Contract between Public Utility Company Duboko and Civil Engineering “IG” LLC Banja Luka,
– Grant Agreement between PUC Duboko and EBRD as administrator of Grant Funds by SIDA,
– Уговор између ЈКП “Дубоко”, Општине Чачак и ЈКП “Комуналац” Чачак из марта 2008. године,
– Уговор о одлагању и начину наплате услуге транспорта, третмана и безбедног одлагања комуналног отпада између Града Чачка, ЈКП “Дубоко” Ужице и ЈКП “Комуналац” Чачак,
– Споразум о начину и динамици измирења обавеза између ЈКП “Дубоко” Ужице и ЈКП “Комуналац” Чачак,
– Уговор о о одлагању и начину наплате услуге транспорта, третмана и безбедног одлагања комуналног отпада између Града Ужица, ЈКП “Дубоко” Ужице и ЈКП “Биоктош” Ужице,
– Уговор о одлагању и начину наплате услуге транспорта, третмана и безбедног одлагања комуналног отпада између Општине Пожега, ЈКП “Дубоко” Ужице и ЈКП “Наш дом” Пожега,
– Уговор о пружању комуналних услуга између ЈКП “Дубоко” Ужице и ЈКП “Наш дом” Пожега,
– Уговор о одлагању и начину наплате услуге транспорта, третмана и безбедног одлагања комуналног и комерцијалног отпада између Општине Ивањица, ЈКП “Дубоко” Ужице и ЈКП “Комунално” Ивањица,
– Споразум између ЈКП “Дубоко” Ужице и Општине Ивањица о начину и динамици измирења обавеза,
– Анекс 1 Споразума између ЈКП “Дубоко” Ужице и Општине Ивањица о начину и динамици измирења обавеза,
– Меморандум о разумевању за пројекат за ограђивање старе депоније Грбавчица, Ивањица између ИМГ, Општине Ивањица и ЈКП “Дубоко” Ужице,
– Уговор о одлагању и начину наплате услуге транспорта, третмана и безбедног одлагања комуналног отпада између Општине Чајетина, ЈКП “Дубоко” Ужице и КЈП “Златибор” Златибор,
– Споразум о начину и динамици измирења обавеза између ЈКП “Дубоко” Ужице и КЈП “Златибор” Златибор,
– Уговор о транспорту и одлагању и начину наплате услуге транспорта, третмана и безбедног одлагања комуналног отпада између Општине Косјерић, ЈКП “Дубоко” Ужице и КЈП “Елан” Косјерић,
– Уговор о одлагању и начину наплате услуге транспорта, третмана и безбедног одлагања комуналног отпада између Општине Бајина Башта, ЈКП “Дубоко” Ужице и ЈКП “12. Септембар” Бајина Башта,
– Уговор о одлагању и начину наплате услуге транспорта, третмана и безбедног одлагања комуналног и комерцијалног отпада између Општине Лучани, ЈКП “Дубоко” Ужице и ЈКП “Комуналац” Лучани,
– Анекс 1 Уговора о одлагању и начину наплате услуге транспорта, третмана и безбедног одлагања комуналног и комерцијалног отпада између Општине Лучани, ЈКП “Дубоко” Ужице и ЈКП “Комуналац” Лучани,
– – Уговор о одлагању и начину наплате услуге транспорта, третмана и безбедног одлагања комуналног и комерцијалног отпада између Општине Ариље, ЈКП “Дубоко” Ужице и ЈКП “Зелен” Ариље,
– Уговор о систему обједињене наплате комуналних и других услуга и накнада са ЈП “Стан” Ужице,
– Уговор о закупу између Града Ужице и ЈКП “Дубоко” Ужице,
– Уговор о суфинансирању пројекта “Радови на изградњи санитарне депоније – санација клизишта и изградња административне зграде” између Фонда за заштиту животне средине и ЈКП “Дубоко” Ужице из новембра 2010. године.
– Уговор о закупу између Општине Косјерић и ЈКП “Дубоко” Ужице,
– Уговор о закупу између Општине Пожега и ЈКП “Дубоко” Ужице,
– Уговор о закупу између Општине Чајетина и ЈКП “Дубоко” Ужице,
– Стратегија управљања отпадом за период 2010-2019. године (Сл.гл.РС број 29/10),
– Статут ЈКП “Регионална санитарна депонија Дубоко” Ужице,
– Споразум о реализацији Уговора о оснивању, изградњи и коришћењу Регионалне санитарне депоније “Дубоко” између Града Ужица и Града Чачка из септембра 2008. године,
– Споразум о реализацији члана III одељак 3.01 5 Уговора о међуопштинској подршци и Акта о подређености, између Европске банке за обнову и развој, оснивача ЈКП “Дубоко” Ужице и ЈКП “Дубоко” Ужице из априла 2013. године,
– Одлука Градског већа Ужица број 352/327/16 од 02.12.2016. године,
– Акт о безбедности и здрављу на раду,
– Правилник о условима и начину коришћења службених возила ЈКП Регионална санитарна депонија Дубоко Ужице,
– Правилник о канцеларијском и архивском пословању,
– Правилник о трошковима репрезентације,
– Правилник о додели и употреби службених мобилних телефона и бројева,
– Правилник о организацији и систематизацији послова,
– Одлука о забрани пушења у радном простору ЈКП “Дубоко” Ужице,
– Обавештење о забрани вршења злостављања и правима и обавезама и одговорностима запослених и послодавца у вези за забраном вршења злостављања,
– Правилник о безбедности и здрављу на раду,
– Правилник о интерном финансијском управљању и контроли у ЈКП „Дубоко“ Ужице,
– Правилник о интерној ревизији у ЈКП „Дубоко“ Ужице,
– Норматив о количини расхода (кало, растур, квар и лом), на који се не плаћа порез на додату вредност,
– Правилник о ближем уређивању поступка јавне набавке,
– Правилник о поступању радника Предузећа у условима штрајка код послодаваца Јавно комунално предузеће “Регионални центар за управљање отпадом “Дубоко” Ужице.
Биографије
Чланови НО су:
– Саша Мисаиловић (Ужице), председник, представник Града Ужица,
– Радојица Вуловић (Чачак), члан, представник Града Чачка,
– Славенко Миликић, члан, представник запослених.
Радне биографије чланова НО:
САША МИСАИЛОВИЋ (1968.), председник Надзорног одбора, представник Града Ужица
На Факултету техничких наука у Новом Саду стекао звање дипломираног саобраћајног инжењера. Радни век до 30.12.2023. провео у Полицијској управи у Ужицу, где је 14 година обављао руководеће послове.
РАДОЈИЦА ВУЛОВИЋ (1955.), члан, представник Града Чачка
Дипломирао на београдском Економском факултету и стекао звање дипломираног економисте. Радно искуство стицао у чачанској Нискоградњи, Удружењу путара западне Србије “West roud” и Транспорту из Придворице, а у ЈКП “Дубоко” Ужице радио на пословима координатора Трансфер станице Чачак. Поседује сертификат овлашћеног рачуновође и дугогодишњи је спортски радник.
СЛАВЕНКО МИЛИКИЋ (1963.), члан, представник запослених
Звање дипломираног економисте стекао на Економском факултету у Београду. Током каријере радио у Пољопродукту (Пријепоље), ПП ИМ Комерцу и Аутовентилу (Ужице), а од 2016. године је запослен у ЈКП “Дубоко” Ужице. Радио на пословима Стручног сарадника за план и анализу, а тренутно је магационер и референт набавке резервних делова и алата.
Директор предузећа од 2. марта 2018. године је мр Момир Миловановић.
Мр МОМИР МИЛОВАНОВИЋ
Рођен је 7. априла 1966. године у Ораховици код Сребренице, БиХ. На Вишој хемијско-технолошкој школи у Шапцу стекао звања инжењера технологије за хемијску технологију и инжењера технологије за полимере. Дипломирао на Технолошком факултету Зворник Универзитета у Источном Сарајеву и стекао звање дипломираног инжењера технологије. На истом факултету магистрирао и стекао звање магистра техничких наука.
Од 1995 – 1996. био je наставник хемије, а од 2003-2015. године наставник физике у ОШ “Јован Ђукановић” Варда, Косјерић. У Техничкој школи Косјерић од 2004-2015. радио je као професор познавања робе, комерцијалног познавања робе и електротехничких материјала, а од 2015. до доласка у ЈКП “Дубоко” Ужице био је директор ове школске установе. Послове главног инжењера и технолога у процесу производње пестицида и хербицида у Агро БН Бијељина обављао je од 1999-2001. године. Од 2004-2006. био je члан Општинског већа у Косјерићу, члан Управног одбора ЈКП “Дубоко” Ужице од 2005-2009., а 2007. године члан радне групе за ревизију пројекта за изградњу Регионалне санитарне депоније “Дубоко” Ужице. Од 2012-2014., као волонтер, био је Саветник председника општине Косјерић за област заштите животне средине, енергетску ефикасност и обновљиве изворе енергије.
Током 2013. године био је члан радне групе за писање новог закона о управљању отпадом при Министарству енергетике, развоја и заштите животне средине.
Објавио је више научних радова из области управљања отпадом, енергетске ефикасности и заштите вода.
Претходни директори предузећа:
МИЛОМИР СРЕДОЈЕВИЋ
Од оснивања 2005. до фебруара 2007. године Миломир Средојевић био је директор нашег предузећа.
Миломир Средојевић (1952.) је звање дипломирани инжењера технологије стекао на Технолошко-металуршком факултету у Београду. Иза њега је дугогодишње радно искуство у привреди, током кога је радио као инжењер у производњи, технички директор и директор развоја, а био је и на челу ЈКП “Водовод” Ужице и прибојског Полиестера. Успешно се бавио и приватним предузетништвом.
Био је и потпредседник и заменик председника општине Ужице.
ВАСО ШУЊЕВАРИЋ
Од фебруара 2007. до септембра 2008. године Васо Шуњеварић је обављао послове директора. Био је и технички директор, главни и водећи инжењер, а сада је Инжењер за инвестиције и пројекте.
Васо Шуњеварић (1959.) звање дипломираног машинског инжењера стекао је на Машинском факултету у Београду. Радно искуство је стицао у просвети, а као наставник физике и техничког образовања радио је у ужичким основним школама “Нада Матић”, “Душан Јерковић” и “Стари град”, као и у Карану.
У ПП Гама АД радио је као технолог – конструктор, шеф техничке припреме производње, управник погона за производњу металног и ливеног патент затварача и руководилац производње металних делова.
Био је и председник Управног одбора ЈКП “Биоктош” Ужице.
ИВАН ЂОКИЋ
Од септембра 2008. до почетка фебруара 2013. године Иван Ђокић је био директор ЈКП “Дубоко” Ужице, а од тада је Водећи инжењер за међународне и регионалне пројекте.
Иван Ђокић (1969.) звање дипломираног инжењера металургије стекао је на Технолошко-металуршком факултету у Београду.
У Синтер АД Ужице био је инжењер у производњи и шеф Сектора технологије и конструкције Фабрике синтер делова, а радио је послове развоја и освајања нових производа.
Био је и власник предузећа “Амекс”, намењеног за производњу синтер делова за пољопривредну и аутомобилску индустрију.
НЕДЕЉКО МИЛОСАВЉЕВИЋ
Рођен је 12. априла 1955. године у Горјанима код Ужица. Завршио је Техничку школу у Ужицу, а 1980. године је дипломирао на Машинском факултету у Београду и стекао звање дипломираног машинског инжењера.
Од 1980-2013. године радио je у Машинском погону Ваљаонице бакра Севојно. Најпре је радио на пословима технолога, а од 1984-1988. године био је Шеф производње, одржавања и контроле овог погона.
У новембру 1988. године именован је за директора Машинског погона. Послове директора – руководиоца ове радне целине Ваљаонице бакра обављао је све до доласка у ЈКП “Дубоко” Ужице.
Вршилац дужности директора ЈКП “Дубоко” Ужице био је од 5. фебруара 2013. до 19. фебруара 2014., а директор од 20. фебруара 2014. до 1. марта 2018. године.
Пре одласка у пензију, од марта 2018. до маја 2021. године обављао је послове Извршног директора Техничког сектора ЈКП “Дубоко” Ужице.